Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

fredag, maj 25, 2007

Äntligen!

Göteborg får en egen HBT-festival!

Bortsett från förra sommarens pinsamma gayschlager-"endagsfestival" har mig veterligen inget liknande arrangerats här förut.

HBT-GBG-festivalen 1-3 juni verkar ha ett varierat, intressant och kalaskul program, utpytsat lite varstans i stan. Roligt!

Vem vill hänga med?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jag jag jag!
men nästa år, när jag är lite
närmare och har lite bättre ekonomi...
puss!

lördag, maj 26, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter