Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

söndag, maj 13, 2007

Inatt drömde jag att jag gick runt i Kairomuséets presentbutik och tittade på böcker. Det var en sweet dröm!

Lillebrorsans väckarklocka väckte mig, även om den inte väckte honom. Han var sen till jobbet som vanligt, missade två bussar och vet förstås precis hur han ska få mamma att köra honom. Och så undrar hon varför han är så bortskämd och lat?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag behövde ändå ut och handla.

tisdag, maj 15, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter