Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

onsdag, maj 16, 2007

Jag leker

1. YOUR REAL NAME: Lina Johanna Kerstin

2. YOUR GANGSTA NAME (first 3 letters of your first name + izzle): Linizzle

3. YOUR DETECTIVE NAME (favorite colour and animal): Red cat

4. YOUR SOAPOPERA NAME (middle name and current street name): Johanna Slottsskogs

5. YOUR STAR WARS NAME (the first 3 letters of your last name, the first 2 letters of your first name): Ker-Li

6. YOUR SUPERHERO NAME (2nd favorite colour and favorite drink) Orange Mojito

7. YOUR IRAQI NAME (2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your mom’s maiden name, 3rd letter of your dad’s middle name, 1st letter of a cousins name, last letter of your mom’s middle name): Irheooa

8. YOUR WITNESS PROTECTION NAME (Father’s middle name): Uno

9. YOUR GOTH NAME (Black, and the name of your pets): Black Sushi

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter