Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

måndag, maj 14, 2007

Värmlänningar är galna

Jag fick just veta med säkerhet att tuffe dr Fahlander är från Karlstad. Det bara stärker min tes att alla värmlänningar är galna. Ja, alla jag känner: K Flygare, Island-David, Stubin-Stina, kockarna på Arvikafestivalen och min kombo Säde. Och dr Fahlander, ufo-arkeologen.
Alla är de härliga, smarta och kreativa och framför allt galna. Jag gillar värmlänningar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter