Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

torsdag, november 30, 2006

Spotta blod

aaaaj... oooo... aaa..... gnnnnn.........mmmmmmmmmmmmmmmhf....
Mitt jämmer hjälpte inte. Tandläkaren skrapade, krafsade, kratsade, slipade, bände, böjde och slipade bort all tandsten som samlats under ett par år. Hotade med mer tandsten och tandlossning ifall jag inte flitigt börjar använda tandtråd och kommer tillbaka om ett år och låter honom upprepa den plågsamma behandlingen.
Jag spottade blod.
Det nöjet kostade 600:-, som hittat!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter