Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

onsdag, april 04, 2007

Jag fick VG på senaste hemtentan - igen!

På något vis, som jag själv inte riktigt har koll på, är jag grym.

Jag frågar mig dock när turen ska vända.... kanske i samband med B-uppsatsen? Visst har varje människa en begränsad plugg-turkvot? Som är slut snart...

Men, tack PC!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

GRATTIS!!!
Visst är du grym och det har inget med tur att göra, du är på rätt bana helt enkelt!

tisdag, april 10, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter