Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

onsdag, april 18, 2007

Saker som hänt sedan jag senast uppdaterade bloggen

  • Jag har på grund av vårvädrets ankomst tröttnat på att sitta vid datorn lika mycket som jag brukar. Hälsosamt.
  • En romans fått ett värdigt avslut. Jag är ganska nöjd; det var underbart medan det varade.
  • Min handledare har yttrat "Det ska bli väldigt intressant att läsa din uppsats. Väldigt intressant." Jag får kalla kårar när jag tänker på hennes förväntningar.
  • Min B-uppsats har nått den respektabla längden av 5 sidor, av maximalt 10. Än innehåller den bara skissartade utkast utan minsta kvalité. Jag visste att 10 sidor var alldeles för kort!
  • Jag har fått en lägenhet! Förstahandskontrakt! Samtliga bloggläsare är bjudna på inflyttningsfest i Västra Frölunda i juni!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter