Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

fredag, februari 23, 2007

Det är bara jag som aldrig får några kommentarer!

Det är nästan aldrig någon som skriver kommentarer till min blogg, trots att jag nästan slår knut på mig själv i min strävan efter att skriva så intressanta saker som möjligt. Varför? Vad är det för fel på mig?
Den här tjejen får ju massor av kommentarer på vartenda blogginlägg!

Skriver jag kanske för intressanta saker?

6 kommentarer:

Blogger /per sa...

Hm. Hur många av hennes kommentarer har någon som helst substans?
Hur mycket substans har hennes blogg för den delen?
Nej, hennes blogg suger. Yours dont.

fredag, februari 23, 2007  
Blogger Caspar sa...

Antagligen

lördag, februari 24, 2007  
Anonymous Anonym sa...

Är det ingen som vill komentera din blogg? Elakt tycker jag så eftersom jag är hemma och har feber på en fredag kväll så kan jag ju säga att jag tycker synd om mej själv och jag antar att du är ute och dricker öl just nu. Så kan det vara ibland
Kram

lördag, februari 24, 2007  
Blogger Raa sa...

Jag kommenterar ju! Ibland. Jag undrar också över dessa uteblivna kommentarer på min egen blogg, och min förvåning har stigit än mer sen jag satte igång det där räkneverket och har haft nära 250 unika besökare den senaste månaden. Vilka är de? Varför säger de ingenting?
Well, nu är jag hemma och jag vill träffas snart och gilla läget i ditt sällskap och resten av Göteborg.

lördag, februari 24, 2007  
Blogger RådvillBergsäker sa...

Haha!
Tack för era kommentarer, jag visste väl att det fanns några skrivkunniga själar där ute som trots allt läser min blogg. Fortsätt så!
Ja Moa nu när du är back in town har jag i alla fall än regelbunden kommenterare.
Astrid, jo det är nog syndast i stan om dig, säg till när du är frisk så ska vi ha ångest-fika.

Återstår att se om mina föräldrar förstår hur man gör när man kommenterar...

söndag, februari 25, 2007  
Blogger Martin sa...

För att få mycket kommentarer måste man skaffa många läsare, och då måste man marknadsföra bloggen hårt. T.ex. genom att kommentera på populära bloggar, som du just gjorde. (-;

onsdag, februari 28, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter