Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

lördag, december 30, 2006


Jag lyckades bromsa in livet lagom till julhelgen. Har spenderat många dagar i mammas soffa. Jag har glott på granen, jag har glott på tv'n, jag har glott på böcker. Drickandes vin, ätandes choklad och ost.



Men allt har inte varit sus och dus!


Dan före dan arbetade jag som en liten häst med att skapa Mölnlyckes mest fantastiska julstämning, trots dylikt väder.

Och kolla - jag bakar vörtbröd! Det är, om jag får säga det själv, fantastiskt. Vem kunde tro det? ingen alls, fram tills jag bestämde mig för att ta det stora steget från köksdyslektiker till drömköksa. Det blev ett damn good bröd, och det bästa av allt var att alla släktingar trodde att det var köpt. Bättre betyg kan väl en hembagerska inte få?

1 kommentarer:

Blogger Raa sa...

Ooohhh, så underbart gott ditt vörtbröd ser ut att vara i detta förstadie till ett värdigt färdiggräddat liv.
Not.
Men jag tror dig, det blev säkert gott sen!

lördag, december 30, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter