Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

måndag, december 11, 2006

Julstök på Slottsskogsgatan




Här var det jul! Med nästan inga medel alls har min kombo och jag utfört julstök av imponerande kvantitet! Några läckra juldukar från förr i tiden som är helt rätt igen, lite rött tyg som bara låg och skräpade, en ljusslinga och en adventsljusstake av klassiskt mått utgör grunden för en stämning som mycket väl kan tävla med Coca-Colareklamen. Som pricken på verket drog vi fram alla veckotidningar vi någonsin ägt och slaktade dem utan bedövning. Det resulterade i en ofattbar mängd hemmagjorda kollagejulkort som kommer glädja vår omgivning ända fram till påska. Har du tur får du ett!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter