Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

fredag, december 08, 2006

Soundtrack: Marit Bergman
Det snurrar. Jag har lite ångest. Det är för mycket krav, som jag som vanligt tror kommer utifrån. Det är för många kompisar som är lite för smarta och snygga för mig. Det är för många julklappar, det är för många plusgrader ute. Det är för mycket bra musik och bra filmer att se, det är för många tankar jag inte hinner tänka färdigt. Det är för många sidor kurslitteratur jag inte läst. Det är för många jag vill likna.
Jag har sagt "jag mår skitbra och är så himla glad" för många gånger. Nästa tenta är på för många poäng och det är för många månader till vår.
.
Det är så många jag vill vara, istället för mig själv.

1 kommentarer:

Blogger Péter sa...

så känner jag också... det kommer i vågor. särskilt det där sista.

lördag, december 09, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter