Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

lördag, december 09, 2006

Shortbus och regn

När jag klev upp imorse stod en ensam konjakflaska kvar på köksbordet. Diskhon var full av glas och koppar, som vittnade om nattens aktiviteter på ett sätt som nästan är dömt att missförstås.

.

Se Shortbus! Men inte på Bergakungen. Gå någon annanstans och bered dig på könsorgan, sex, skratt och tårar. Men vänta dig ingen realism, Shortbus serverar något snällare och bättre. Sagolika lösningar, rara, godhjärtade sexmissbrukare och rättvisa transvestiter som säger kloka saker. Det var ett hårt slag att behöva kliva ut i det alldeles för verkliga regnet efteråt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter