Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

onsdag, september 06, 2006

orkar inte ens hitta på en titel...

Just nu skulle jag kunna berätta mängder av skoj om utbildningen jag börjat på, allt jag lär mig, människorna jag träffar, att Institutionens kaffe är mycket godare än Mora Folkhögskolas, vad jag såg på spårvagnen imorse och vad min katt gjorde för skoj idag.
Men jag orkar inte. Jag är bara trött, trött, trött, har förmodligen feber, och om inte min älskade sambo hade köpt en stor chokladkaka till mig hade jag antagligen gått under.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Finns det godare kaffe än Mora folkhögskolas ?
Du skulle smaka högskolan Dalarna`s kaffe....

Hej förresten.

torsdag, september 14, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter