Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

fredag, september 15, 2006

Man overboard! En nästan religiös upplevelse!

Jazzhuset, torsdag kväll eller kanske fredag natt, har inte så noga koll. Där, på klubb Svanen, spelade i alla fall det bästa bandet jag hört på mycket länge! Jag och sambon stod med fånigt saliga flin hela konserten och fick efteråt en pratstund med Montys loco's sångerska Anja Bigrell. Vi lämnade bygget med deras nya skiva, Man overboard och hela kvällen var lite sagoskimrande.

Tack till klasskamraten som hittade på att vi skulle gå till Jazzhuset, men resten av sällskapet som lämnade bygget redan innan bandet gick på får skylla sig själva.

Alltså: nytt, grymt band - Montys loco. Klicka på länken och hör själva, NU.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter