Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

onsdag, september 20, 2006

Jag hatar företag!

Jag hatar Tele2.
Jag hatar Tele2.
Jag hatar Tele2.

Om man, när man ska flytta, ringer Tele2 och flyttar sitt telefonnummer till en ny adress så fortsätter de skicka räkningarna till den gamla adressen som man flyttat ifrån. Bara så ni vet.

Och om du trodde att det hjälpte att göra adressändring på Svensk Adressändring så har du fel. Tele2 skickar fortfarande räkningarna till adressen man flyttat ifrån, i flera månader.

Heder åt inkassoföretaget som faktiskt skickar sina inkassobrev till rätt adress!

Jag hatar er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter