Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

måndag, januari 08, 2007

Jag fick nyss reda på århundradets vackraste gärning - en kurskamrat till mig bakade ett pepparkaks-Stonehenge och gav det till våra lärare i arkeologi. Jag hade dessutom lyckan att få se skapelsen på bild, och den var i sanning både porträttlik, prydd med Smarties och vacker. Hon är nu min hjälte för all framtid.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jävligt bra blogg. Synd att det finns så sjukt många bloggar bara; som det är nu är det förmodligen väldigt få som hittar guldkornen på stranden.

Mvh Arkeo-Charlotte

tisdag, januari 09, 2007  
Blogger RådvillBergsäker sa...

Och vet du vad det märkligaste av allt är? Att många av de mest kända, vällästa bloggarna är skrivna av tjejer som "bloggar om mode, smink, mitt liv och lite av varje, tihi".

Jo, i internetdjungeln är hittandet svårast.

tisdag, januari 09, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter