Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

torsdag, juli 27, 2006

IQ vårdbiträde

Jag har jobbat mycket, men inte så hysteriskt mycket, på sistone, och jag känner hur jobbet sakta men säkert äter upp mitt psyke. Jag håller på att förvandlas till min yrkesroll, IQ vårdbiträde. Det är inget högt IQ. Det är ingen rolig roll.

Jag vill inte påstå att jag är något höjdargeni annars, men när jag inte jobbar har jag åtminstone mental ork att lyssna, ta in information och bearbeta den, och sedan klämma fram en normalbegåvad slutsats som är mer avancerad än "Vill du ha mjölk i kaffet?"

Jag återkommer med fler tankar kring jobbet när jag hittat min hjärna.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha, hör av dig när du mjölkat färdigt så kan vi rensa våra hjärnor med havsbad ;)

torsdag, juli 27, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter