Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

tisdag, juli 11, 2006

Skalla den som Zizou!

Äldrevårds-koman som inträder när man helt slut i huvudet kommer hem från jobbet efter ännu ett arbetspass övergår så sakta i överskottsenergi...
Jag försöker lära pappa att

  1. ladda ner ringsignaler utan att göra bort sig inför alla fjortisar som kunnat det sen dagis
  2. köpa film på nätet
  3. acceptera att jag fortfarande vid 22 års ålder lämnar disk överallt
  4. lyssna på Antony & the Johnsons, mina gudar.
Jag försöker komma på något tillräckligt giftigt att skriva om Zidanes fantastiska skall-attack i VM-finalmatchen, men kommer inte på något. Det finns antagligen redan tusen andra bloggare som gjort det bättre för minst ett dygn sedan.
Jag nöjer mig med att meddela hur kul jag tycker det är när det händer lite på plan. Internet är fullt av fantastiska bildkommentarer...

1 kommentarer:

Blogger Mattias sa...

antony är fantastisk... i min blogg har jag lyckats dunka in både en video till cripple and the starfish jag hittade på youtube och zizous franska skalle. *nöjd* :)

kolla:
* zizou - http://frankenfurter691.blogspot.com/2006/07/yo-mama-so-fat.html
* antony - http://frankenfurter691.blogspot.com/2006/05/cripple-and-starfish.html

jag tror fan jag blir tvungen att ta mig till köpenhamn om han inte släpar sitt ass till sverige i september alltså...

:)

fredag, juli 28, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter