Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

måndag, juli 03, 2006

Veckan i bilder













































  • Trollskogen som bara skiljs från människornas farled av ett tunt vägräcke.
  • Tång, musslor och tjocka små krabbor på Vargö.
  • Min vän Moa dricker öl (nu igen! vet hut!)
  • Jag spiller ibland.
  • Författaren har förevigat sig själv på en väska (som jag tänker sälja till mina fans).

Här är några av veckans händelser genom kameran i min mobil. Den får jobba hårt, och kameraögat, eller linsen eller vad det heter, är alldeles suddig. Därav den softade 80-talskänslan i några av bilderna, särskilt när vi var ute på Vargö. De salta vindarna var inte nådiga mot en liten LG.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter