Rådvill-Bergsäker och Världen

Mitt liv och alla som är inblandade. Arkeologi. Studentliv. Nattliv. Katten. Film, musik, operabesök. Ibland är det bara roligt, ibland har jag grubblat jäkligt mycket. Jag blir glad om Du kommenterar!

Min bilder
Namn:
Plats: Göteborg, Sweden

torsdag, juli 12, 2007

Budapest

Jag vaknade innan natten blev dag och for till Landvetter flygplats, med hela fjarilshuset i magen. Att flyga fran Landvetter till Munchen och fran Munchen till Budapest har gatt hur bra som helst, terminalerna har varit glansande valstadade och inget av planen kraschade. Pa Ferihegy-flygplatsen tappade jag dock mitt talt. Nagon vanlig sjal plockade upp det, och jag maste aka dit och hamta det.
Har lokaliserat tva av mina med-arkeologer. Nu ar det hog tid for lunch.

Budapest ar fantastiskt vackert!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

Free Website Counter
Free Counter